wim

Wim van Dam (1964)

Na HEAO-CE, Nima-C studie, verschillende andere studies en een laatste functie in het reguliere bedrijfsleven als marketing salesmanager voor een Benelux SBU voor een retailorganisatie legt Wim van Dam zich sinds 1998 toe op het ontwikkelen en uitvoeren van trainingsprogramma's en organisatieadviezen.

Speciale kwaliteiten: humor, overzicht, doelgericht, creatief.

Dit komt onder meer tot uiting in het toepassen van provocatieve coachingstechnieken (zie: provocatief coachen ) en de ontspannen sfeer tijdens workshops en trainingen.

Tevens wordt Wim gedreven hetgeen verborgen blijft zichtbaar te maken; waarheid in communicatie en relaties is een basis voor zijn handelen. Dit ook omdat het wérkt; verborgen agenda's en onbesproken gevoelens kunnen massa's energie kosten en vruchtbare samenwerkingen ten val brengen. Openheid geeft energie, ruimte en richting.

Wim heeft gewerkt voor o.a. L'Oréal, Allergan en is in die functies ook internationaal betrokken geweest bij het opzetten en uitvoeren van strategisch marketing en salesbeleid. Als trainer/consultant begeleidt hij bedrijven bij het richting geven aan het ondernemingsbeleid en de invulling van de mensgerichte kant van die ontwikkelingstrajecten.

http://nl.linkedin.com/in/wvdam